POMOC - FAQ


Ceny i płatności

Bilety promowe


Zmiana i anulacja biletu


Ceny i płatności

P. Co oznacza przekreślona cena obok właściwej ceny biletu?

O. Przekreślona cena oznacza najwyższa cena jaka znaleziona podczas kalkulacji biletu na danej trasie. Nie oznacza ona standardowej ceny biletu.


P. Metody płatności za bilet promowy?

O. Akceptujemy płatności kartami Visa debit/credit/Electron, Mastercard i Switch - nie akceptujemy American Express lub Solo. Oferujemy też płatności za pomocą PayPal. Za bilet nie można zapłacić przelewem bankowym.


P. Czy pobierane są opłaty za korzystanie z kart płatniczych?

O. Opłaty za korzystanie z kart płatniczych są różne w zależności od rodzaju karty:

  • karty debetowe, np. Visa Electron/ Debit, Maestro - brak opłat za bilety kupione w GBP, opłata 1GBP za bilety kupione w innych walutach
  • karty kredytowe, np. Mastercard i Visa Credit - 2.5% od ceny biletu

P. Nie posiadam karty płatniczej? Czy mogę zarezerwować bilet i zapłacić za niego gotówką w porcie?

O. Podczas zakupu biletu online wymagana jest całkowita zaplata kartą płatniczą. Niestety, nie ma możliwości zapłaty za bilet gotówką.


P. Czy dane mojej karty płatniczej są zabezpieczone, kupując bilet online?

O. Tak, wszystkie transakcje dokonywane za pośrednictwem naszej strony są szyfrowane za pomocą programu zabezpieczającego Thawte SSL w postaci niemożliwej do odczytania przez osoby trzecie.


P. Czy mogę skorzystać z karty płatniczej nie będącej moją?

O. Tak, ale wyłącznie za zgodą posiadacza tej karty.


P. Kupując bilet online, moja karta nie została zaakceptowana, dlaczego?

O. Nie mamy wglądu do danych twojej karty, aby zobaczyć w czym tkwi problem. Wpisując dane swojej karty upewnij się, czy są one poprawne oraz czy masz wystarczającą sumę pieniędzy na koncie, aby dokonać zakupu wybranego biletu. Jeśli po kolejnej próbie pojawi się ten sam problem, skontaktuj się bezpośrednio z bankiem, który wydal kartę.


P. Czy musze zapłacić za caly bilet z góry?

O. Tak, podczas zakupu biletu online należy uiścić jej całkowity koszt.


P. Moj zakup biletu online zakończył się niepowodzeniem, ale pieniądze zostały pobrane z konta. Co zrobić?

O. Płacąc za bilet kartą płatniczą, twoje pieniądze są automatycznie pobierane z konta jak rezerwa dla odbiorcy, ale w praktyce te pieniądze trafią do odbiorcy w ciągu kolejnych dni. Jeśli nie masz wystarczających środków na koncie, wówczas bank wyśle informacje do odbiorcy o anulacji transakcji, a pobrane pieniądze powrócą na twoje konto. Proces ten zabiera często kilka dni roboczych. W tym czasie pieniądze będą jakby w powietrzu miedzy płatnikiem a odbiorca. Sprawdź swój stan konta w ciągu kolejnych dni lub w przypadku dalszych wątpliwości skontaktuj się w wydawcą karty. Spróbuj plonowanie kupić bilet na wybrana trasę promową, płacąc inna kartą.


P. Kupując bilet online, otrzymałem potwierdzenie na ekranie, ale nie otrzymałem emaila z potwierdzeniem. Czy moja rezerwacja biletu jest pomyślna?

O. Sprawdź dokładnie skrzynkę emaliową adresu, który podałeś podczas rezerwacji. Niektóre osoby posiadają kilka adresów emaliowych i często nie są pewni jaki podali podczas rezerwacji.


Bilety promowe

P. Czy otrzymam bilet, jeżeli dokonam rezerwacji on-line?

O. W większości przypadków nie wysyłamy biletów. W momencie, kiedy Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona na ekranie wyświetli się NUMER REFERENCYJNY REZERWACJI, który zostanie następnie potwierdzony e-mailem. O ile na potwierdzeniu rezerwacji nie ma innych instrukcji, zalecamy wydrukowanie kopii potwierdzenia i przedstawienie jej podczas odprawy wraz z ważnym paszportem lub europejskim dowodem osobistym. Na tej podstawie będą w porcie wydane dokumenty podróży.

W niektórych przypadkach zalecimy wydrukowanie jednej lub więcej kopii potwierdzenia rezerwacji, ponieważ będą one stanowiły Twój bilet.

W przypadku, jeżeli zarezerwujesz trasę obsługiwaną przez przewoźnika SNCM, wyślemy Ci dokumenty podróży e-mailem w przeciągu 2 dni roboczych od dokonania rezerwacji. Dokumenty te muszą zostać wydrukowane i przedstawione podczas odprawy, co stanowi warunek skorzystania z rezerwacji.


P. Dlaczego nie otrzymałem emaila z potwierdzeniem zakupu biletu?

O. Oświadczenia e-mail są wysyłane automatycznie po dokonaniu rezerwacji online. Jeśli nie otrzyma, mogło być. Zablokowane przez spam lub filtry śmieci na swoim koncie e-mail; Sprawdź folder wiadomości śmieciowych.


Zmiana i anulacja biletu

P. Jak zmienić dane na bilecie?

O. Zrób to samodzielnie online za pomocą opcji Zarządzaj rezerwacją/ Moje konto . Na dole emaila z potwierdzeniem rezerwacji będą podane dane kontaktowe, które należy użyć w przypadku zmiany rezerwacji biletu promowego. Nasz Dział Obsługi Klienta jest czynny 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem Dnia Bożego Narodzenia) i chętnie pomoże ci zmienić dane na zakupionym bilecie. Pamiętaj, ze niektórzy przewoźnicy nie akceptują pewnych lub żadnych zmian na zakupionym bilecie, co jest zaznaczone podczas zakupu biletu. Kupując bilet, zgadzasz się z warunkami przewozu danego operatora.


P. Jak anulować bilet?

O. Na dole emaila z potwierdzeniem rezerwacji będą podane dane kontaktowe, które należy użyć w przypadku zmiany rezerwacji biletu promowego. Nasz Dział Obsługi Klienta jest czynny 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem Dnia Bożego Narodzenia) i chętnie pomoże ci anulować zakupiony bilet. Pamiętaj, ze niektórzy przewoźnicy nie zezwalają na anulacje biletu, a tym samym na zwrot jego kosztów, co jest zaznaczone podczas zakupu biletu. Kupując bilet, zgadzasz się z warunkami przewozu danego operatora.


P. Czy zmiana biletu jest płatna?

O. Tak, wszelkie zmiany na bilecie lub jego anulacja podlegają opłacie administracyjnej zdefiniowanej w warunkach zakupu biletu na Aferry oraz w emailu z potwierdzeniem rezerwacji. Zakup biletu oznacza akceptacje tych warunków. Standardowo oplata administracyjna wynosi £25/ ?40, chyba ze będzie podana inna. Dodatkowo będzie trzeba pokryć koszty różnicy w cenie biletu, jeśli wystąpi przy zmianie rezerwacji. W przypadku refundacji kosztów oplata administracyjna będzie potrącona od całkowitej kwoty zwrotu.


P. W jaki sposób otrzymam zwrot kosztów za bilet?

O. Należny zwrot kosztów za bilet zostanie przesłany na konto karty, którą dokonano zakupu biletu. Pamiętaj, ze ta kwota będzie pomniejszona o opłatę administracyjna. Proces ten może zabrać kilka dni roboczych. W niektórych przypadkach w ramach refundacji można otrzymać vouchery podróżnicze, o czym zostaniesz poinformowany podczas anulacji biletu.


Disclaimer

AFerry Ltd nie gwarantuje, że informacje na tej stronie (w tym ceny bez ograniczeń, opisy lub daty) są wolne od błędów lub zaniedbań, ale dołożymy wszelkich starań, aby skorygować ewentualne błędy lub braki jak najszybciej po ich zauważeniu. Informacje tu zawarte są zgodne i prawdziwe w dniu publikacji - 10/10/2011.

Szczegóły na stronie Warunki korzystania z Aferry.pl.


Zapisz sie po ofery

Badz na biezaco z ofertami specjalnymi